© 2018 by InClinic. Created with Wix.com

Kwas hialuronowy-wypełnianie zmarszczek
(STYLAGE, JUVEDERM)
Jak działa?

Kwas hialuronowy występuje w skórze w sposób naturalny - jest podstawowym składnikiem skóry, który utrzymuje jej właściwy poziom nawilżenia i jędrności. Niestety wraz z wiekiem jego ilość stopniowo się zmniejsza, wskutek czego skóra wysusza się, wiotczeje, pojawiają się zmarszczki, a policzki i usta tracą swoją objętość.

Skuteczność

Preparaty zawierające kwas hialuronowy wstrzyknięte do skóry właściwej skutecznie uzupełniają jego niedobór, nawilżają skórę, wypełniają zmarszczki, nadają objętość, modelują usta, poprawiają kontur twarzy, pobudzają naturalne procesy regeneracyjne skóry, dzięki czemu skóra wygląda młodziej.

Zabiegi wygładzania zmarszczek kwasem hialuronowym są bardzo skuteczne, dają natychmiastowe efekty a efekt utrzymuje się 8-12 miesiącach. Preparaty kwasu hialuronowego stopniowo podlegają degradacji na dwutlenek węgla i wodę i ulegają całkowitemu wchłonięciu.

• bruzd nosowo-wargowych

• zmarszczek okolicy oczu, w tym dolina łez między-brwiowych

• opadniętych kącików ust

• modelowania ust

• modelowania owalu twarzy

Przeciwwskazania:

• ciąża, karmienie piersią,

• choroby o podłożu autoimmunologicznym,

• skłonność do powstawania blizn przerostowych,

• stany zapalne skóry (opryszczka, trądzik),

• nadwrażliwość na kwas hialuronowy;

• choroby nowotworowe

Objawy uboczne:

• zaczerwienienie, obrzęk,

• ból w miejscu wstrzyknięcia materiału - objawy te znikają w przeciągu 72 godzin,

• świąd w przypadku skóry wrażliwej,

• nadwrażliwość w miejscu korekcji,

• sporadycznie obrzęk pod postacią zgrubienia utrzymującego się kilka tygodni.

Uwaga! Odstęp czasowy między zabiegiem wypełniania zmarszczek, a innymi metodami odmładzania skóry (iBotox, laseroterapia, peeling chemiczny, mikrodermabrazja itd) powinien wynosić min. 3 tygodnie.

ZABIEG

Przebieg zabiegu:

Godzinę przed zabiegiem miejsca, w które chcemy podać preparat smarujemy kremem, który w swoim składzie zawiera środek znieczulający.

Preparaty do wypełniania zmarszczek kwasem hialuronowym mają postać krystalicznego, bardzo plastycznego i elastycznego żelu, który po wprowadzeniu do skóry wypełnia zmarszczkę, dając bardzo naturalne efekty. Podawane są bardzo cienkimi igłami co zmniejsza doznania bólowe. Po wstrzyknięciu żelu w linię zmarszczki lub w usta preparat wiąże wodę i powiększa objętość danej okolicy wygładzając zmarszczki. Zabieg trwa zazwyczaj do 30 minut. Rezultat można obejrzeć natychmiast w lusterku. Zabiegi nie powodują wyłączenia pacjenta z codziennego życia.

Zalecenia pozabiegowe

• Po leczeniu przez dwa tygodnie unikać silnego nasłonecznienia (solarium) i nagrzewania (sauna).